Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 21 september 2018

Kerstkaarten 2018 - 33

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaarten. Grappig dat toch verschillende van jullie een poos geleden ook wel gevouwen hebben met theezakjes. Ik blijf het leuk vinden om ter afwisseling  bezig te zijn met origami en theezakjes vouwen.

 Maar nu heb ik een kerstkaartje zonder vouwwerk  gemaakt met de sketch van SSW 2.
Werken met een sketch vind ik trouwens ook leuk om te doen.
Eigenlijk vind ik heel veel dingen op hobbygebied leuk 😀
Kaartkarton uit een ouder blokje van de Action
Stansen: Zeshoeken : Crealies. Kandelaar en hulst: Marianne Design
Strik
Plakparels
Sketch SSW 2


Met deze kaart ben ik de winnaar geworden bij SSW 2 #145







11 opmerkingen:

  1. En ook dit is weer een erg leuke kaart, Wies.
    Je gaat lekker met de kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Je bent heerlijk aan de freubel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,
    dat is vaak het probleem, alles leuk vinden! Dat heb ik ook en dan koop je soms wat teveel (want het is zo leuk!) Maar jouw kaartje van vandaag is ook super. Werken met een sketch vind ik ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a lovely festive creation, thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou kaart "licht" de dag helemaal op met al die kaarsjes! Mooi.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a lovely Christmas card I love this die cut image of the candelabra and holly. This is a great card, thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Christmas card Wies, love the gorgeous design and the lovely holly added..hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. a lovely Christmas design, thanks for joining us at Crafty caz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enige kerstkaart Wies.... leuke kleurtjes en stansen heb je gebruikt!
    Dank je wel voor je deelname en heel veel succes
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...