Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 10 augustus 2011

Onder moeders paraplu.

Een kaart met een paraplu is de nieuwe opdracht van
  Scrap Cards Challenge #10
Nu had ik al een poosje geleden een leuke digistempel van Sliekje opgeslagen. Een digi van 2 schattige egeltjes onder een paraplu. 
Deze heb ik gebruikt voor de kaart. 
De digi heb ik gekleurd met Derwent potloden en in een ovaalvorm uitgesneden met een metalen malletje.
Om de ovaal een rood geschulpt randje gemaakt met een figuurschaar.
Het ovaal met 3D tape op de achtergrond geplakt.
Achtergrondpapier van Art Talent.
De vierkantjes, bloemen en hartjes zijn geponst.
Ik heb de kaart gemaakt naar een sketch van Sketch Saturday week # 167,
maar dan een kwartslag gedraaid.


En dit is dan de kaart.


Met deze kaart wil ik meedoen met de vogende challenges:


3 opmerkingen:

  1. Hallo Wies, het is een leuke kaart.
    Groetjes,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. awwwwwwww! such a cute card!
    Thank you for joining in with us at Sketch Saturday this week
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart Wies heel lief die twee egeltjes, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...