Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 10 augustus 2011

Kerstkaart met spirelli

Tussendoor ben ik, zoals veel meer kaartenmaak(st)ers, ook al bezig met het maken van Kerstkaarten.
En dan is het natuurlijk leuk wanneer je dat kunt combineren met een challenge.
Ik heb de kaart gemaakt naar een sketch van 

 
Gebruikt: Achtergrondpapier uit een speciaal kerstblokje.
Ovaal uit goudkleurig , geribbeld karton
Vierkanten en rechthoekje uit donkerrood karton met embosmotief
Sterren geponst uit goudkleurig en groen karton
"Spirelli" rondje met punten geknipt uit wit karton. 
Hier omheen lint gewikkeld en een 3D plaatje opgeplakt.
Verder nog gebruikt: 1 tekststicker en kleine gouden stipjes.


Met deze kaart wil ik meedoen met

6 opmerkingen:

  1. leuke kaart heb je gemaakt . . . mooi die spirelli met lint er om . Geeft een leuk effect

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wies,het is een mooie kerstkaart geworden, de kleuren passen heel goed bij elkaar.
    Ik wens je een goede nachtrust en morgen een fijne dag.
    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wies, wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Heel leuk dat je meedoet met onze challenge. Echter twee kleine details... wil je de sketch van je blog verwijderen? En het is verplicht een stempel te gebruiken op je kaart om me te dingen naar een prijs.
    Desalnietemin, dank je wel voor het meedoen met de challenge bij Christmas challenges with Sketches.
    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kerstkaart.
    hele leuke details, embossing, vouwen.
    leuke kaart!!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
    En Marion wat de challenge betreft....oeps ik heb de regels niet goed doorgelezen. De sketch heb ik verwijderd en ook al ding ik niet mee naar een prijs, het was een leuke sketch om een kaart mee te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Christmas card is super gorgeous, Wies.

    Thank you for commenting on my blog, especially for your kind words about the loss of my rabbit, Neelix. You are very kind and thoughtful.

    Blessings,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...