Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 1 augustus 2011

Geisha (gevouwen)

Deze geisha heb ik als eerste gevouwen. Ik wilde haar op een Japans achtergrond papiertje plakken (uit een blad mijn Hobbykaart)
Maar deze dame kwam op de rode achtergrond niet tot haar recht.

Daarom heb ik nog een geisha gevouwen in blauwe en roze tinten.

Ik heb er een easelcard van gemaakt.
De teksten komen ook uit mijn Hobbykaart.
Ik heb nog een paar kleine geponste bloemetjes op de achtergrond geplakt, 
en een grotere bloem met takjes naast de teksten

5 opmerkingen:

  1. Wow! I love your giesha dolls, Wies. Your beautiful easel card is the perfect backdrop for the pink & blue one.

    Thanks for commenting on my blog. It's too bad you can't use my button sentiment. I have others up today, but I guess they won't do you much good since they are all in English.

    Have a nice day,
    Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een gaaf kaartje........ prachtig die geisha, schitterend gevouwen.
    groetjes
    Gerdie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies,heel erg mooi,knap hoor dat vouwen.echt SUPER!!!!
    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies.Ja het is een soort trapjeskaart, die ik heb gemaakt.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw!!! wat gaaf.
    een echt japans-kaart geworden.
    wat leuk dat je dat papier hebt om dit compleet te maken.
    super leuke easelkaart!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...