Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 22 augustus 2011

Kerstkaart zonder tekst

Deze sterren op de kaart heb ik gemaakt van een kaleidoscoopvel dat ik nog had liggen.
Elke ster bestaat uit 4 elementjes die zijn gevouwen van (kaleidoscoop)vierkantjes.
In het midden van elke ster zit een plaksteentje.
Verder nog een stukje kant gebruikt en geponste sterretjes.

Met deze kaart wil ik deelnemen aan de  no sentiment challenge van Crafty Sentiments Designs
 




2 opmerkingen:

  1. Hallo Wies, het is een kaart die je niet zoveel ziet, maar wel mooi.
    Fijne dag verder, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wies,
    schitterend!!dat vouwen blijf ik zo leuk vinden...sterren weer zo goed gedaan, zelf die kleine sterretjes zijn erg leuk.
    mooie kleuren ook!!
    kaleidoscoopvel zegt mij eigenlijk niets.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...