Die leuke sneeuwpop wordt omringd door een mooi geborduurd kader Wies. Een mooie kerstkaart. Gefeliciteerd met je toppertje, leuk! Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een leuke sneeuwpop op je kaart, Wies. En prachtig borduurpatroon! Gefeliciteerd met je topkoffiekaartje. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Jantine DT 52WTC
Prachtige kaart Wies !
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52 WTC
Mooi kaartje met dat borduurrandje eromheen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Karin
Hey Wies,
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart met het borduurwerk erop...
Liefs,
Nancy
Schitterend kaartje met het sierlijke borduurrandje eromheen, gefeliciteerd met je topper.
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kerstkaart met het prachtige borduurwerk en een leuk plaatje. Gefeliciteerd met je topper,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Je hebt mooi geborduurd om het lieve plaatje heen. Proficiat met je topper!
BeantwoordenVerwijderenDie leuke sneeuwpop wordt omringd door een mooi geborduurd kader Wies. Een mooie kerstkaart. Gefeliciteerd met je toppertje, leuk!
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Mooie kaart, met prachtig borduurwerk.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er bent vandaag
Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.
Een mooie geborduurde kaart met een leuk plaatje. Gefeliciteerd met je topper!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Wat een mooi patroon voor kerst. Leuk dat je de sterren in goud hebt geborduurd. En van harte met he topper.
BeantwoordenVerwijderenWat heb je een mooie geborduurde kaart gemaakt Wies. Het patroon is erg mooi. Gefeliciteerd met je toppertje.Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke sneeuwpop op je kaart, Wies. En prachtig borduurpatroon!
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je topkoffiekaartje.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Wat een mooie kerstkaart met knap borduurwerk!
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er deze donderdag weer bij bent op het 52 Weeks to Christmas blog.
grtz Colien
een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje Wies.....gr karin
BeantwoordenVerwijderenWauw een prachtig kaartje Wies.
BeantwoordenVerwijderenLeuke sneeuwpop en een prachtig borduurwerk eromheen.
Supermooi gedaan.
Groetjes,
Carla
Super mooi Wies, prachtig borduurwerk en mooi plaatje, een prachtig geheel.
BeantwoordenVerwijderensuperleuke kerstkaart. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet bij onze challenge bij Girlz Creative Christmas
BeantwoordenVerwijderenAmazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas
Crea lieve Groetjes Claudia ❤️🦋❤️
Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas (XMAS) 🎄
Girlz makes Guyz Cards (GMGC)🚗
Girlz creative crafts (GCC) 🌸
Creative sketchy girls (CSG) ❤️
Girlz Rebel Challenge (GRC) 🎈
Girlz Creative Fun Art of Scrap (GCFAOS) 🦋
Girlz & The Art of Letters (G&TAOL) 🎉
Girlz Creative: Splash it with color! (GC:SiwC!) 🌈
Creative Color girlz (CCG) 🎨
Hele mooie kaart met dat prachtige borduurwerk!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank