Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 9 juli 2024

Triple diamond pop up met vlinders

Bedankt voor jullie reacties op mijn mixed media kaart met olifant.
Vandaag wil ik jullie een speciaal kaartmodel laten zien dat ik al eens eerder maakte, maar toen was het een dubbele diamant pop up.

 Het design papier is al oud en is van Art Talent.
De randen met ruitjes zijn van Marianne Design.
De vlinders zijn stempels van Craft Sensations en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
In de middelste diamant een digitekst.
Verder nepstiksel gemaakt op de 3 "diamanten"

Challenge:

Voor degenen die dit kaartmodel ook eens willen maken is  HIER de link naar een filmpje met uitleg

7 opmerkingen:

  1. Oh ja,heel leuk! Die heb ik toen van jou gekregen en nagemaakt. Heel mooi model en deze triple uitvoering is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel kooie kaarf Wies, mooie kleurencombinatie en een heel leuk model. Mooi met die vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf deze kaart, op een of andere manier lukt het mij niet om zo iets te vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit. Hele mooie kleuren ook. Ik ga het filmpje binnenkort eens even bekijken en die olifant vind ik ook geweldig.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super gave kaart is dit Wies.
    Mooie kleur, leuke vlinders en een tof modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie en gave kaart Wies...gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt mij een moeilijk model, heel precies werken, denk ik. Maar prachtig uitgevoerd, een heel mooie kaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...