Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 5 juli 2024

Een "olifantastische" dag

Naar aanleiding van het inspiratie cafe de vorige maand bij Bewust & Gewoon Doen bij Willy Duit heb ik thuis nog kaarten gemaakt..
Bij gebrek aan een grote stempel heb ik een digi stempel van een olifant gebruikt.
Op de achtergrond kant en klaar en zelfgemaakt  tissuepapier (met een stencil en zwarte acrylverf)
De tekst is geschreven met een zwarte fineliner.

Challenge:

En ik ben nog in de top 3 en top 5 gekomen bij 
In augustus mag ik samen met de andere toppers gastdesigner zijn. 
Altijd leuk!

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaart !!!
    En leuk weer je toppers !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke originele kaart in zwart-wit.
    Gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Mooi die grote olifant.
    En van harte met je winnende kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heb je dit leuk gemaakt prachtige olifant op de gave achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze olifantenkaart ziet er fantastisch uit.
    Een leuke achtergrond erbij gemaakt.
    Dat heb je knap gedaan Wies.
    Gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi kaartje Wies en gefeliciteerd met je toppertje.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tekst😊.
    Mooie olifant, goed opgelost om van het web te halen, ik vind het een mooie kaart.
    Gefeliciteerd met je toppers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. gefeliciteerd met je toppertjes!Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap gemaakt Wies. Zo mooi die grote olifant op je gave achtergrond. Geeft een heel mooi effect dat tissuepapier. Gefeliciteerd met je toppertjes, leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan met de technieken die je leert bij Willy, ik heb van haar diverse workshops gedaan, online want veel te ver bij mij vandaan. Heel mooi kaartje! Van harte met je toppers, altijd leuk. Ook je kaart hieronder is erg leuk, Wies.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...