Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 19 juli 2024

Kerstkaarten 2024 - 31

 Vandaag nog een  kerstkaart. Het is de tweede kaart die ik gemaakt heb met de leuke sketch van de juni challenge van 52 WTC.
Ik keek gisteren naar de sketch en bekeek hoe de sketch er andersom uitziet. Toen zag ik ineens een kerststal in de puntige vorm. 
Met dit idee ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat.
De achtergrond heb ik met Distress inkt gemaakt en een wit potlood.
De puntige vorm van wit karton waarop ik met de score pal hier en daar strepen heb gemaakt.
Daarna bewerkt met verschillende tinten bruine Distress inkt.
Toen een cirkel  uitgesneden waarin het plaatje precies past.
Nog wat cirkeltje met een stervormig midden ( is een schroef) uitgestanst en een lijntje voor onderaan de vorm.
Verder nog een paar kleine gouden  sterretjes en een tekst ( gemaakt in Word) opgeplakt. 
Sketch 52 WTC

Challenge:


11 opmerkingen:

  1. Leuk idee om zo een kerststal te maken. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart geworden Wies zou inplaats van 2014 / 2024 zetten.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha, goed dat je het zegt Karin, ik had het niet gezien. Bedankt .

      Verwijderen
  3. Leuke kerstkaart Wies.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wies !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat goed bedacht en mooi uitgewerkt, de achtergrond met stralen is zo mooi. Heel tof die sketch andersom.
    Nog een antwoord op je vraag w.b. zelfgemaakte structuurpasta: de verhouding is ongeveer 1:1, misschien iets meer gesso, een beetje op gevoel dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja dat is natuurlijk superleuk en goed bedacht! Het is en toffe kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wies heel goed bedacht en uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja joh, dat is ook een leuk idee.
    Bedacht ik dat de punt omhoog geklapt kon worden, jij ziet er een kerststal in, had ik weer nooit bedacht.
    Heel erg leuk deze kaart, je kijkt echt naar binnen, in de stal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very beautiful traditional Christmas card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a lovely card like the glimmer in the background Thanks for joining us at Creative Knockouts

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...