Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 8 maart 2024

Uiltje

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige blogpost, waardeer ik erg.

Het kaartje van vandaag is er eentje met een uiltje en in een kleurencombinatie die ik normaal niet zo snel zal kiezen.
Het zijn de kleuren groen, oranje bruin en donkerblauw uit het kleurenpalet van de challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
De digi van de uil heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Verder zitten er nog een aantal bloemetjes en een strik op de kaart.
Oh ja, het oranje strookje en de bruine cirkel heb ik geëmbost.
Kleurenpalet 

Challenge:

11 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, de digi is prachtig ingekleurd. De uil heeft xulke sprekende ogen, knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij het Moodboard, inclusief de kleuren goed gebruikt.
    Het is een echte voorjaarskaart in deze kleuren.
    Heel erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met dat lief uiltje.
    Mooi de uitgekozen kleurencombinatie.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en het leuke uiltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de uil erbij, tof model

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg. Ik vind het ook een lastig kleurenpalet. Mag gastdesigner zijn en morgen komt het op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren, ook leuk uiltje kortom: een zeer geslaagd kaartje.
    Fijne zondag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart met de wijze uil.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat uiltje heb je mooi ingekleurd Wies en slim om op deze manier het kleurenpalet te gebruiken. Een leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...