Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 21 maart 2024

DT Cheerful Sketches #130 Maart reminder

Het is alweer 21 maart en tijd voor de reminder van onze challenge bij Cheerful Sketches
Voor de reminder heb ik gewerkt met een digi van Polka Doodles "Perfect Peony"
De sketch heb ik een kwartslag naar rechts gedraaid.
DP van Janneke Brinkman en CS
 De cirkel (Crealies) onder de digi heb ik geëmbost.
In de kleine cirkel (Crealies) een verkleinde pieonroos.
De grote afbeelding en de kleine zijn ingekleurd met Derwent potloden.
De tekstdigi is ook van Polka Doodles

Aan de binnenkant heb ik dezelfde digi als voorop in de kleine cirkel gebruikt.
Nu dus een grotere uitvoering en ook ingekleurd met Derwent potloden.
De Tekst is een stans van Marianne Design. 
Sketch

Op het CS blog staan nog meer voorbeeldkaarten van het DT.
Jullie kunnen nog meedoen tot het einde van de maand.
 

8 opmerkingen:

  1. Mooie romantische kaart heb je met de sketch gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reminder voor de challenge Wies.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke stempel leuk het embossing erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie zachte kaart met deze mooie roos. De schets erg leuk uitgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit weer mooi gedaan Wies!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zacht kaartje, die tintjes zijn prachtig en de binnenkant ook mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een hele mooie kaart, prachtig die pastel kleuren.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...