Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 21 maart 2024

Kerstkaarten 2024 - 15

 Behalve een blogbericht met mijn DT kaart voor Cheerful Sketches ook nog een bericht met de wekelijkse kerstkaart.
Er was een periode dat ik veel kaartjes maakte met 3D plaatjes. Dat is een beetje op de achtergrond geraakt door andere technieken. Maar omdat ik nog het één en ander aan 3D plaatjes heb liggen, wil ik daar toch zo nu en dan een kaart mee maken. Ook in het kader van het opmaken van ouder hobbymateriaal.😀
Dus vandaag een kaart met een 3D plaatje uit een boekje met knipvellen van Mireille.
Het DP is origamipapier. 
Ik heb de kaart gemaakt met een oude sketch no 144 van Sweet Sketch Wednesday 2 uit 2018

Challenge:
****

Bij the Holly and Ivy challenge #158 stond ik in de top 5  met deze kaart van 7 maart

15 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje Wies. Die knipplaatjes moeten ook eens verwerkt op een kaartje, zoals je zegt, eerst eens oud materiaal opmaken voor er iets nieuws gekocht wordt 😉🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Momenteel zie je dat er weer veel met plaatjes gewerkt wordt.
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wies, leuk om nog eens met oudere materialen te werken. Gefeliciteerd met je topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart. Die 3 D plaatjes zijn hier ook helemaal in de vergetelheid geraakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kerstkaart, Wies. En altijd goed om eerst het oudere spul op te maken. We hebben ook zoveel materiaal nog liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en goed om eerst oudere plaatjes op te maken, ben er ook mee bezig. Van harte met je top 5 plekje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kaart met dit plaatje gemaakt.ik herken deze nog.. Heb ook nog van deze plaatjes. Je hebt het leuk bedacht zo met de vierkantjes. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Wies! En herkenbaar, ik heb ook nog zoveel plaatjes, deels zelfs al uitgeknipt! Ik probeer ze ook geregeld te gebruiken.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart, je hebt de lay-out mooi uitgewerkt. Leuk met dat 3D-plaatje, is inderdaad heel zonde om niet te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je topper, en wat een leuke kaart met dit orgigamie papier! Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart in 3D, ja er veranderd iedere keer zoveel dat het bijna niet bij te houden is, en er soms weleens iets blijft liggen, maar nooit wegdoen komt altijd weer eens vanpas..
    van harte met je topper.
    Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed om het plaatje te gebruiken, mooi kerstkaartje is het geworden, erg leuk!
    Bedankt voor je wekelijkse bijdrage bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk kerstkaartje Wies.
    Wat ouder materiaal in een nieuw jasje, het kan en mag allemaal, toch ?
    Je brengt me op een idee, daar zou ik ook eens aan moeten beginnen.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi zo !
    Ik heb nooit 3d kaarten gemaakt, geeft wel een leuk effect !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje, de 3D afbeelding ziet er heel gaaf uit en komt goed uit door de opbouw van de kaart! En inderdaad... iets opmaken is ook wel prettig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...