Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 30 november 2023

Kerstkaarten 2023 - 52

Als eerste welkom aan Jantine. Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen en ik hoop dat je met plezier langskomt en inspiratie opdoet. Ik kan helaas jouw blog niet vinden bij je profiel. Anders kon ik ook bij jouw blog langskomen.

De kerstkaart van vandaag is gemaakt met Design Papier  van Craft Sensations.
De cirkels zijn gemaakt met  mallen van Crealies.
De tekst cirkel is van Marianne Design.
Plaatje van de pinguïn is  van Last Minute Manda (gewonnen bij Kleuren met Potloden)

 Challenge:


*******

En nog twee toppertjes:

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wies....en gefeliciteerd met je toppers....ook leuk allebei!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje en de leuke details, las in je bericht van Jantine haar blog vind je hier: https://jantineskaartjes.blogspot.com/
    gefeliciteerd met je toppertjes
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT H&I

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppers!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaart met die schattige pinguin.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    Jantine is ons team lid...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart maakte je weer, Wies. Ik zag ineens vorige week dat ik nog geen volger bij je was, terwijl ik je toch best al even "volg"! En ik zie dat Ellen mijn blog al heeft doorgegeven, superlief van haar. Vreemd dat het niet in mijn profiel staat, zal er eens naar kijken...
    Je pinguïn op je kaartje van vandaag is snoezig. En gefeliciteerd met je toppers!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wanneer ik nu op je naam klik bij jouw reactie, dan zie ik je blog wel staan, maar niet als ik je foto aanklik die staat bij mijn volgers. Dan zie ik alleen de lijst met blogs die je volgt. Maar het is met hulp gelukt om je blog toch te vinden.😀

      Verwijderen
  6. Heel leuk kaartje met de schattige pinguïn en wat leuk die twee toppers, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke ronde kerstkaart met die lieve pinguïn als blikvanger. Gefeliciteerd met je toppertjes Wies.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Op het blog van 52 WTC staat Jantine in de sidebar omdat zij lid is van het dt. Zo kun je ook op haar blog komen.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lief pinguin plaatje en daar heb je een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart schattige penguin. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart Wies.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige pinguïn op je mooie kaart!
    Gefeliciteerd met je toppertjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met de schattige pinquin en gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...