Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 10 november 2023

Kerstkaarten 2023 - 48

 Vandaag ook weer een kerstkaart, want er moeten er toch nog een stel bijkomen.


Van deze kaart is de boom gehaald van een oude kaart. Daar zaten nog 3 bomen op en daarmee heb ik drie andere, soortgelijke kaarten gemaakt. Deze laat ik later nog wel zien.
De sterren mal is van Card Deco. Ik heb deze 2 x uitgestanst, uit wit en groen papier. De witte sterretjes heb ik teruggeplaatst in de rand van de groene vorm.
Hier bovenop zit een doily/taartonderlegger.
Daarop een mal van Nellie Snellen en dan volgt de kerstboom (uit een oude kaart).
Verder zit er nog een strik op.
Van de Bingo van de Egel challenge heb ik "Kerstboom, Sterren en strik" gebruikt op mijn kaart.

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je met de bingokaart gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart Wies, je hebt alles leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstgroene kaart.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart en een leuke boom heb je hergebruikt Wies. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart met die hergebruikte boom Wies en je hebt inderdaad bingo:)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf gedaan. Ik was me zo op de boom aan het concentreren dat ik de strik eerst niet zag. Keek er gewoon overheen.
    Heel mooi gedaan. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Wies! Ik vind de laagjes en de gebruikte tinten bij elkaar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in het groen en wit. Waar een oude kaart niet goed voor is, ik hou er ook van.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de bingo uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...