Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 11 april 2023

Toverdoosje

Sinds kort ben ik lid van de FB groep Kadoosjes en heb dit toverdoosje gemaakt.

Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een oud blokje. 
Het grote lieveheersbeestje heb ik uit het DP geknipt, op een ovaal geplakt  en hier met een figuurschaar een schulprandje aan geknipt.
De tekst is een stempel van Leane Creatief.

Het doosje aan de voorkant.
Je ziet onder en boven het lieveheersbeestje een lintje.

Trek je het voorste lintje omhoog krijg je 2 vakjes te zien met paaseitjes. Er kan natuurlijk ook andere chocolade of een andere verrassing ingedaan worden.

Trek je aan het lintje aan de andere kant, zie je 1 vakje met chocolade eitjes.
Een leuk verrassend doosje om te maken.
Volgende keer maak ik hem wel van wat dikker karton. 
Dan wordt ie toch wat steviger.

 Challenge:

10 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk toverdoosje heb je gemaakt Wies!
    Leuk gedaan met de lieveheersbeestjes....en zelf de rand geknipt?
    Dat is wel heel mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, dat is echt een toverdoosje. Heel mooi gemaakt met die lieveheersbeestjes erop Wies.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt gaaf dit leuke doosje met lekkers erin. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je dit doosje zelf gemaakt hebt, ik ken dit nog van vroeger, mijn ouders hadden een winkel waar ook feestartikelen verkocht werden, en dit was een fopdoosje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja zeg, dat is leuk!!
    Lijkt mij best veel werk trouwens, maar wel héél leuk om te maken.
    Mooi dp en het schulprandje zelf geknipt?? Wauw, das goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verassend doosje met het mooie papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend doosje met dit leuke papier, ook even je voorgaande creaties bekeken prachtig zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf doosje heb je gemaakt, zo leuk met dat papier en lieveheersbeestje! Ik heb hetzelfde doosje, maar dan kleiner ooit gemaakt naar aanleiding van een workshop bij Willy Duit, in mixed media stijl Zo'n grappig doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What fun box! Very nice make..

    Thanks for playing along with our Challenge at Critter Crazy and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...