Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 21 april 2023

Reminder Cheerful Sketches #119 april

Vandaag is het tijd voor de reminder van de CS april challenge.
Deze keer heb ik gewerkt met een digi (orchidee) van één van onze sponsors Ching-Chou Kuik
Het DP komt  uit een heel oud blokje 
Ik heb een voor mij niet gebruikelijke kleurencombinatie gekozen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
De digi is ingekleurd met Derwent potloden.
De cirkel met schulprand is van Crealies.

De sketch
Deze mag je ook draaien en spiegelen, zolang de sketch maar duidelijk zichtbaar is.

4 opmerkingen:

  1. Deze kleuren vind ik juist in het voorjaar zo mooi!!
    Ik gebruik bijna nooit geel en oranje, maar in het voorjaar koos ik dat ik vaker voor.
    Mooie kaart hoor Wies.
    De "rustige" kleuren van de digi passen goed bij de opvallende kleuren van het dp

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kleuren zijn dat bij elkaar he?
    En de foto bovenaan is zo leuk! Ik zie jou volgens mij in de vleugeltjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje, leeftijd van papier maakt niet uit als je het goed combineert, mooie startfoto heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...