Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 6 april 2023

Kerstkaarten 2023 - 14 en 15

Vanmiddag ben ik met de Lift challenge: "Stempelen in een vorm" bezig geweest.

Ik heb een vierkante vorm genomen en heb hier kerstballen (Craft Sensations) in gestempeld. 
Die heb ik daarna ingekleurd met Derwent potloden. De tekst en de rand zijn gemaakt van speigelkarton met mallen van Marianne Design en Crealies. 
  
Challenge: 

*******

Met de opdracht van de Lift challenge heb ik nog een kaart gemaakt, maar dan met het negatief van het vierkant.


Deze heb ik eenvoudig gehouden, hoewel ik het maken minder eenvoudig vond.
Ik had masks van de kerstballetjes gemaakt om ze over elkaar heen te kunnen stempelen. Ik heb 4 mislukte exemplaren weggedaan. Mislukt in  de zin dat er steeds inktvlekken opkwamen πŸ˜•
Toen nog maar een papier erbij gehouden om mijn hand op te laten rusten en ook steeds mijn handen schoongeveegd als ik de masks van de kerstballen verwijderde, en toen ging het goed.πŸ˜‰πŸ˜€

Challenge:


18 opmerkingen:

  1. Geweldige kerstkaartjes Wies, heel leuk en kunstig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zo Wies !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze uitwerking van de liftchallenge. Mooie kaartjes. Ik ben ook al bezig geweest ermee en heb ook een probeersel in de prullenbak gegooid πŸ˜‰
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi die kaartjes, Wies! Wat een leuk idee om ze zo in een vorm te stempelen. En mooie felle kleuren heb je met je Derwent potloden gemaakt. Mij lukte dat met Derwent nooit zo goed, maar misschien had ik een ander type.
    Of te weinig geduld, dat kan ook...
    Gezellig dat je weer mee doet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes, in leuke kleurtjes...
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave uitwerking voor de liftchallenge. Ook het negatief is erg leuk geworden (het klopt dus wel: de aanhouder wint).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitwerking van de liftchallenge, het zijn twee mooie kaartjes geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een hele leuke kaarten Wies

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes Wies! en ja de eenvoudigste kaarten zijn vaak het moeilijkst! Maar je hebt het mooi gedaan en de laatste vind ik heel mooi gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt even iets creatiefs bedacht, wat vind ik dit ontzettend leuk zeg!
    Je geduld werd wel op de proef gesteld, haha, soms is het zo niet ontspannen om kaartjes te maken maar je hebt het uiteindelijk opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bijzondere kaart! Gaaf hoor!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een volhoudster ben jij Wies om iedere keer opnieuw te beginnen. Hartstikke mooi gedaan en prachtig liftkaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi stempelwerk!
    op het eerste gezicht dacht ik aan paaseitjes, shame on me, maar gisteren had ik heel wat zakjes met diverse kleurtjes geopend en er een heleboel uitgeteld omdat Johan in het koor nog wou tracteren voor zijn verjaardag, aangezien hij vorige week op zijn verjaardag niet geweest was. En in deze periode van het jaar moesten dat natuurlijk paaseitjes zijn. Zo mooi om al die eitjes in het mandje te zien liggen, net zo kleurrijk als jouw kerstballen... ;-)
    Heel mooie kaarten!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten, vooral de eerste vind ik erg mooi geworden.
    Ik ben ook nog van plan iets met deze uitdaging te gaan proberen maar hij lijkt gemakkelijker dan hij werkelijk is volgens mij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn beide erg leuk Γ©n knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk idee om voor onze challenge deze kerstballenstempel te nemen, Wies! Echt twee gave kaartjes heb je ermee gemaakt en die ballen ook mooi gekleurd! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eenvoudig ogende kaarten zijn vaak niet de simpelste om te maken! Maar beide kaartjes zijn prachtig geworden. Leuk dat je zowel het positief als negatief gebruikt hebt en de kerstballen zijn perfect voor deze uitdaging. Dankjewel voor het meedoen met de lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe uitwerkjng. Allebei. Je brengt me op een idee ;-) bedankt voor je mooie inzending voor de Liftchallenge !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...