Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 14 april 2022

Kerstkaarten 2022 - 20

Na mijn DT kaart voor de reminder van de april challenge van Cheerful Sketches  wil ik ook nog de wekelijkse kerstkaart laten zien.
 Sinds kort ben ik lid van de FB groep "Use those scrap papers"
Een leuke stimulans om allerlei papierresten te gaan gebruiken.
Deze week zag ik een kaart voorbijkomen met de "twisted ribbon" techniek.
HIER kun je een filmpje bekijken waarin deze techniek wordt uitgelegd.
De stroken heb ik gesneden uit een oude kaart en een restant kerstpapier.
De cirkel is van Card Deco.
De poinsettia van Marianne Design.
Verder nog een plakparel en een tekst gemaakt in Word opgeplakt.

Challenge:

8 opmerkingen:

  1. Wat een gave manier om restjes op te maken. Prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die restjes allemaal.
    Ik ga het filmpje eens bekijken want het lijkt mij best een ingewikkelde techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, wat een leuk idee met de reepjes papier zo, mooie kleur gebruikte je. Superleuke kaart met de kikker, daar word je vrolijk van. Fijne paasdagen
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, mooi de restjes weg gewerkt, het lijkt wel een quilt patroon..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wwooww.....prachtige kerstkaart voor week 15 , leuke techniek
    Gezellige dag v Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and lovely use of scraps Wies. Thank you for sharing the link. Thank you for entering the Add a Gift Box Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...