Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 april 2022

Kaart met confetti hartjes.

 Voor een vriendin die net een operatie heeft ondergaan, heb ik een kaart gemaakt met een verrassing. Dit idee en een filmpje met tutorial zag ik bij Annette Elias (De Kijkkast) 
De voorkant van de kaart met papier van Craft Sensations, digi tekst, lint  en gestempelde hartjes van Art Talent.

De helemaal geopende kaart.

Hier heb ik de kaart voorzichtig open getrokken en krijg je een inkijkje in het "bakje" met de confetti hartjes met een geschreven tekst erop.
En hier nog een kort filmpje waarop je kunt zien hoe de hartjes uit de kaart vliegen wanneer je deze opent.

Challenge:

5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! Ik heb het filmpje even bekeken en ik denk dat je vanzelf in de lach schiet als je deze kaart krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaartvorm Wies, mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a delightful card with a gorgeous surprise hidden inside.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar haal je dit soort ideeën toch altijd vandaan, wat ontzettend leuk weer.
    Het effect met de hartjes confetti vind ik leuk
    Op het filmpje is het heel duidelijk te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...