Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 1 april 2022

DT Do Al(l)Kreatives #64 April 2022 Gebruik een embossing mal / use an embossing folder

  De maand april is het thema van de DoAl(l)Kreatives challenge: "Gebruik een embossing mal"

***
Ik heb gewerkt met de digi Bird 1 van Doortjes digi's
Ik heb de digi ingekleurd met Derwent potloden.
De cirkel en de rechthoekige strook zijn uitgestanst met mallen van Crealies.
Het DP is van Craft sensations en heb ik met potloden aangepast aan de kleuren van de digi.
De bloemen zijn van Creative Expressions.
Tekst gemaakt in Word 
En ik heb een sketch gebruikt (zie hier) die ik vond via Pinterest.
***
I coloured the digi with Derwent pencils.
The circle and the rectangular strip are dies from Crealies.
The DP is from Craft sensations and I adapted it to the colours of the digi stamp.
The flowers are from Creative Expressions.
The text is made in Word.
And I used a sketch (look here) I found through Pinterest.
***
Je kunt meedoen tot eind april.
We kijken uit naar jullie creaties.
***
You can join us till the end fo April.
We look forward seeing your creations.



8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wies en wat een leuke digi, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Wies, leuke digi met het Koolmeesje. Zulke leuke vogeltjes, ik kijk er graag naar in onze tuin! Mooi gekleurd heb je het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met het schattige koolmeesje Wies!
    Wij hebben er ook in ons vogelhuisje....maar met de kou hebben we ze al een paar dagen niet meer gezien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart Wies met deze mooie ingekleurde digi!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart!!
    Leuke sketch en de vogel vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wies met een leuke digi en een leuke sketch
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful Wies, a lovely image and super embossed background.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...