Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 3 september 2021

Vrij als een vogel / free as a bird (scrapling)

Ik heb wel het één en ander aan overgebleven stroken papier van het scrapling formaat liggen.
En een kaart maken van een scrapling is de nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes, maar dan wel een kaart zonder DP.
Ik wil toch wat oefenen in het blenden van kleuren inkt, dus heb ik een achtergrond gemaakt met inkt en daarop, ook met inkt, bladeren, vogels en rondjes gemaakt met behulp van stencils.
De rondjes en de takken heb ik nog wat goud-brons accenten gegeven, 
al zie je daarvan niet veel op de foto.
De tekst is een stempel van Leanne Creatief.
De kleuren en de gouden glitters zijn geïnspireerd op  het moodboard van Dutch Card Lovers.



Challenge:

 

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart!
    Leuk dat je de Challenges zo kon combineren.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs voor meerdere challenges hartstikke mooi gedaan Wies! Scraplings zijn altijd leuk en je hebt prachtige kleuren gebruikt! Goed weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie scrapling heb je gemaakt! Je kerstkaart is ook al zo vrolijk. Heel leuk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt mooie kleuren uit het moodboard gebruikt voor je leuke kaartje Wies, erg knap die zelfgemaakte achtergrond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow so beautiful. Nice work. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Looking great, brilliant colours too... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terwijl ik dit typ hoor ik bij ons veel vogeltjes tjilpen op de achtergrond en geniet daar ook van. Heel mooi gemaakt hoor in mooie kleuren.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie achtergrond en zó leuk, al die vogeltjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi in de kleuren van ons moodboard, Wies! Mooi tafereel heb je gemaakt, een beetje dromerig geheel vind ik het. Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie scrapling heb je gemaakt Wies, je hebt heel goed geoefend met blenden, prachtig geworden. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart in deze kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje voor de challenge, ik zie het moodboard erin terug. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor!
    De kleuren van het Moodboard spreken mij ook zo aan, maar ik denk niet dat ik eraan toekom.
    Deze "oefening" ziet er al veelbelovend uit, ben benieuwd of je het zelf ook maar meer vindt smaken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous background.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig geblend achtergrondje in de moodboard kleuren Wies. Ik vind het een heel mooi kaartje geworden. Dankjewel voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute DL card. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Danka CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een heel mooie scrapling geworden! EN dan ook nog in die prachtige kleuren van het moodboard van DCL...Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi gedaan hoor volgens de kleuren van het moodboard, leuk tafereeltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi werk Wies, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, dat oefenen met blenden gaat je goed af Wies! Supermooie scrapling.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Judy CT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...