Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 2 september 2021

Kerstkaarten 2021 - 41, 42 en 43

Gisteren heb ik een Spinner kaart geplaatst voor de start van de nieuwe DoAl(l)Kreative challenge#57
En voor deze donderdag heb ik een drietal kerstkaarten om te laten zien.
Ik heb zowaar weer een blokje papier opgemaakt.
Met de papiertjes die er nog over waren heb ik  gelijk maar 3 kaarten gemaakt.
De figuurtjes op de kaart horen ook bij dit papierblok.
Ik heb er alleen nog een tekst (Studio Light 1 en 2 en Joy 3) opgeplakt  en hier en daar wat sneeuw en op kaart 2 en 3 nog wat  sneeuwvlokken aangebracht. 



18 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Wies, een hele serie met al die grappige kerstfiguurtjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie kerstkaartjes, Wies.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig met die kleine figuurtjes en mooie kleuren Wies. Leuke kerstkaarten.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kerstkaarten Wies, toffe tekststansen, leuk met de vrolijke figuurtjes!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel leuk geworden met deze vrolijke poppetjes! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wies,
    wat zijn het leuke kaartjes allemaal!
    EN weer een blokje op! Is altijd wel een goed gevoel...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeel erg leuk zijn ze! En een blokje papier opgemaakt, dat is mij nog niet gelukt. Zou dat betekenen dat ik te veel papier heb?
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kerstkaarten Wies, de verschillende letters zijn ook erg gaaf zeg…het zijn 3 mooierds xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk!
    Ik word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en vrolijke kerstkaartjes heb je gemaakt, ik vind de figuurtjes echt zó leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes met die kleine figuurtjes erop. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk en mooi trio kaartjes voor kerst!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great set of co-ordinating Christmas card Wies. Thank you for entering the Embossing Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I'm back with another DT hat on. Thank you for entering the Add Some Metallic Challenge at 12 Months of Christmas.

      Verwijderen
  14. Wat een grappige afbeeldingen! Je hebt er superleuke kaarten mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very lovely card! Thanks for playing at Christmas Craft Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for sharing three wonderful cards with us at CCC, great work.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Its so cute. I love the colors. Thanks for joining us at Christmas Craft Creations and hope to see you again soon.
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...