Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 5 september 2021

3 Jaar MHH

Met het maandpatroon van de FB groep Mijn Schatkaart heb ik een kaart gemaakt voor het 3-jarig bestaan van het challenge blog van Angela "Mijn Hobby Honk"
Het papier en de plaatjes van Forever Friends heb ik een keer gewonnen bij een challenge van Angela.
De bloemen zijn geponst en in het hartje van de bloemen zit nog een perlgel parel.

De tekst is gemaakt met een mal van Memory Box.
Rechts een surprise, want het is altijd een verrassing wat het onderwerp de volgende challenge is.


Challenge:

 

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt met leuk beertje!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O zo mooi gemaakt Wies.
    Superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje met prachtig dp en in een leuke kaartvorm.
    Prachtig gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een, euh, gezellige kaart, dat is het woord wat er het best bij past vind ik.
    De bloemetjes gemaakt met de ponsjes vind ik heel leuk.
    Wat lief dat je een kaart maakte voor Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt! Al de details hebben aandacht gekregen.
    Heel leuk papier ook. Ik heb dat blok ook nog ergens...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig model met erg mooi papier Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk! Ik vond het model deze keer ook weer zo mooi.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor je schitterende kaart Wies! Ik was zéér verrast toen ik vanmiddag de enveloppe openmaakte. Heel lief van je!
    Leuk dat je deze kaart mee laat doen met de challenge en heel veel succes!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een supermooie kaart met zoveel moois om te bewonderen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...