Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 13 november 2020

Save the memories

Vandaag wil ik jullie een slimline mannenkaart laten zien.
De achtergrond is gemarmerd karton waarop ik verschillende fototoestellen heb gestempeld (Craft Sensations)
De digi van de fotograaf heb ik ingekleurd met Derwent potloden, net als het losse fototoestel.
Filmstrook gestempeld en daarin de tekst (Marianne Design en Craft Sensations)

Hier zie de kaart in wat groter formaat.


Challenge:

-------------------

En heel toepasselijk bij deze kaart ook nog een paar foto's van mijn wandeling afgelopen dinsdagmorgen.














 

17 opmerkingen:

  1. Ha Wies, wat een gaaf kaartje is dit. Ontzettend mooi. Je hebt ook heel mooi gekleurd.
    Je foto's zijn gaaf zeg. Mooie omgeving en dat beetje mistige was hier ook. Echt november zeg ik dan altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige omgeving Wies! Heel gaaf je kaart, zo leuk je idee met de foto toestellen, die moet ik onthouden ;).

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een schitterende kaart Wies, knap gemaakt met dit thema en dan die bijpassende foto’s....wat is Nederland toch mooi in de herfst he?
    Een fijn weekend gewenst xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your card - it´s a very special project.
    Thanks for playing along with us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige gestempelde kaart Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Wies!
    Wat zie je toch veel moois onderweg tijdens het wandelen he....prachtige foto's!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi kaartje en ook de foto's van je wandeling zijn heel mooi. Ik zou ook eens wat meer foto's moeten maken want samen met mijn dochter wandel ik bijna dagelijks in de natuur. (vanaf volgende week waarschijnlijk wat minder want dan gaan de scholen terug open en moet mijn dochter weer aan het werk)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tof kaartje en een goed idee voor het gebruik van dit karton want daar heb ik ook nog veel van . . .
    Je foto's zijn prachtig, de spiegeling in het water, zó mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is absolutely beautiful, the colours and wonderful design.... just love this. Beautiful photos
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sehr schön gemacht.
    Danke für deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gecombineerd Wies... de kaart en de foto's. Prachtige foto's trouwens!
    Zo leuk om te zien hoe veelzijdig het SL-formaat eigenlijk is. Jouw uitwerking is écht prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful designed creative project.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld Open Challenge. Love to see you join in each month.
    ~ Annie CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    We are so happy that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Stay safe and well.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous creation and beautiful pictures! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry CT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een toffe mannenkaart en mooie foto's van de wandeling.
    Dankjewel voor je deelname bij Colour Crazy Craft Challenge en veel succes
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. That is absolutely gorgeous. I love it. Nice work.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...