Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 24 november 2020

Bedankt

Dit doosje heb ik een poosje geleden al gemaakt.
Omdat ik de laatste dagen niet aan kaarten maken toe ben gekomen, kan ik mooi dit doosje laten zien. (Ik ben met Sinterklaas surprises e.d. en met het schrijven van kerstkaarten bezig)

Papier uit een blok van Craft Sensations.
Stans met boompje van de Action
Berdankt van Marianne Design.

De andere kant met een stans van een vogeltje.

De inhoud van het bedank-doosje.

Challenge:

 

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Wies, dit doosje. En de inhoud is natuurlijk ook erg gaaf.
    Mijn kerstkaarten schrijf ik pas na 5 december. Eerst jarig, dan Sint en dan ga ik ze schrijven. Vind ik altijd en heel leuk werkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit doosje Wies, met een verrassende binnenkant....leuk weggevertje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Wies, mooi papier en met leuke inhoud.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!
    Dit patroon maakte ik ook ooit, het zijn zulke leuke kleine kadootjes, I love it

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat een superleuke Crea maakte je Wies.
    Mooi gepimpt ook en een hele leuke gevulde binnenkant.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het doosje is al mooi op zich, maar als jet het opent... wat een verrassing... super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That´s a wonderful project! I like the shape and the layout a lot.
    Thanks for sharing at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...