Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 5 november 2020

Bee happy

Een tweede blogpost vandaag. Sommigen hebben deze kaart al voorbij zien komen op FB.
 Bij FB groep “De Schatkaart”  is er nl. weer een ander kaartmodel om voor deze maand te maken.
Ik had nog een paar vellen papier met bijtjes erop en deze heb ik voor de kaart gebruikt.
Dit is de dichtgevouwen kaart met zeshoeken van Crealies.
De tekststempel in de kleine zeshoek is van Leane Creatief.
Voor in de grote zeshoek heb ik een stempel van Craft Sensations gebruikt.
Ingekleurd met Derwent potloden.
Een lint om de kaart mee dicht te strikken.
Wanneer je de kaart opent, zie je het pop-up gedeelte.
In plaats van vierkanten of rechthoeken heb ik zeshoeken gebruikt.
Dit vind ik  beter bij het bijen thema passen.
Hier zie je de verschillende zeshoeken met de gestempelde afbeeldingen.
Ook deze zijn ingekleurd, maar nu met gelpennen.

Challenge:


13 opmerkingen:

  1. Beautiful card and most gorgeous images of the bees, great fold..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Wies! Heel mooi de binnenkant! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk zijn alle vakjes heel mooi ingevuld. Knap!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk, deze kaart! Ik zag het model ook vaak bij de pop up challenge voorbij komen. Heel gaaf en zeker met de zeshoeken! Ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh I love this. Love the inside. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik zag deze leukerd inderdaad voorbij komen, heel erg leuk door zeshoekjes te gebruiken en het bijenthema blijft leuk! Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van zo'n MOOI kaartje kun je toch alleen maar HAPPY worden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Clever card design.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Hugs
    Sheryl xx
    TTCRD DT Crazy Craft Corner{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Sherry CT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous card. Gorgeous image. Thank you for sharing with us at Crafty creations challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That is absolutely gorgeous. I love it. Nice work.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Annette CT -

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Judy CT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...