Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 27 oktober 2019

Kerstkaarten 2019 - 47

Op de valreep kan ik nog meedoen met de sketch challenge van Tuesday Morning Sketches. En ik heb er weer een kerstkaartje bij.
Ik zag de sketch van Tuesday Morning Sketches en heb daar een kaartje mee gemaakt.

Het onderste papier komt  uit een oud blokje, het bovenste deel uit een blok van Craft Sensations en de label heb ik met een mal van Crealies uit de achterkant van een gekregen kaart gestanst.
Banner : stans van de Action.
Tekst gemaakt in Word.
Sneeuwsterren gestanst (Marianne Design) en het kleinste geponst.
Lint 
Sketch



Challenge:
CHNC #461 (2)

12 opmerkingen:

  1. Wat een bescheiden kaartje in een zacht groene tint. Net als de vorige.
    Ik ga er meer bekijken want jouw stijl vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje wies,een leuke kaart.
    Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart Wies. Prachtig die ijzige kleurtjes en die mooie sneeuwvlok als blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wies. Je bent weer erg leuk aan het knutselen geweest. Ok heb weer een aantal mooie kaarten voorbij zien komen. Dit label us ook erg leuk. De kaart met de gekleurde bloemen erg leuk! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie winterse kerstkaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! I love this color!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Wies! En dan heb je er zomaar weer een kerstkaart bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So lovely! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje weer Wies! Hele leuke uitwerking van de sketch geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart in deze mooie kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen makkelijke sketch vond ik.
    Jij bent er wel heel goed in geslaagd om er iets moois van te maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is fabulous, amazing colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...