Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 3 oktober 2019

GDT Creative Sketchy Girls

Omdat ik bij de challenge van augustus in de Top 3 stond van Creative Sketchy Girls, mag ik,deze maand GDT ‘er zijn voor de reminder van lopende challenge #40.
Het thema is een sketch.  Dat is helemaal mijn ding, want ik werk graag net een sketch.
Ik heb met de gekregen digi “Josephine”  van LeAnne's world een kaart gemaakt.
Weer ouder papier en karton gebruikt.
Alles gemaakt op oranje papier.
Ovalen uitgesneden langs een metalen mal. De bovenste ovaal geëmbost.
Blaadjes: Joy, takjes: Dutch Crafts, bloem: combie van een stans van Marianne Design en ponsen.
Witte perlgel
Tekst gemaakt in Word
Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch




8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kleurtjes heb je voor deze mooie kaart (volgens sketch) gebruikt Wies. De digi is leuk en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card Wies!!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Wies! Ik houd ook wel van een sketch, altijd een mooi beginpunt voor een kaart! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Wies. Ik heb hee wat kaarten van je gezien. Ik kan je niet bij houden... ben op dit moment niet zo op de bloggen druk met andere dingen.... maar gaat wel weer veranderen. Je hebt weer erg leuke creaties gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart, leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart, echt een schattige digi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card Wies, such a sweet image and pretty papers.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...