Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 29 oktober 2019

Fruit (DT Dora)

Voor de maand oktober mochten we als DT van Dora aan de slag met nieuwe door Dora getekende digi’s met het thema “fruit”
Ik heb gekozen voor de digi met appels en peren en heb hiermee 2 verschillende kaarten gemaakt.
Eigenlijk wilde ik het fruit combineren met een stempel van een kistje, maar ik had daarvoor de digi toch te klein afgedrukt. Later ga ik het nog wel een keer proberen.
Dit is mijn eerste kaart.
Ik heb hiervoor een mal van Marianne Design gebruikt.(LR0236)
Hierop, de met Derwent potloden ingekleurde digi, opgeplakt.
In de hoeken  stansjes van de Action en verder nog wat uitgeponste bloemetjes gebruikt.
Groene en rode perlgel voor de bloemenhartjes.

Kaart twee.
Achtergrondpapier uit mijn voorraad.
Postzegelstans van Ali.
Digi ingekleurd met Derwent potloden.
Bloem (Crealies)
Kleine blaadjes (Marianne Design)
Grote blaadjes (Leane Creatief)
Tekstdigi

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je met de digi van Dora gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaartjes zijn prachtig geworden Wies! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk hoe je 2 verschillende kaarten met dezelfde digi hebt gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Wies met de digi's van Dora, twee hele leuke kaarten geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten Wies, ik vind de 2de het mooist, het fruit komt echt super uit op de lichte achtergrond
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie kaartjes Wies,prachtig gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei je kaartjes zien er prachtig uit.
    Leuk gecombineerd met de stansjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wies, these are both beautiful. Love the image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...