Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 20 april 2019

Vlinders GDT MHH Angela

Omdat ik één van de winnars was van de februari challenge van MHH challenge van Angela, mocht ik voor deze maand Gast designer zijn.
Het thema van deze challenge #9 is vlinders (meerder vlinder op je kaart of eentje als echte blikvanger.
Dit is mijn kaart geworden:
Een vlinder / spiraalkaart.
(Op Pinterest en via Google zijn verschillende voorbeelden van spiraalkaarten te vinden)
Voorkant van de kaart.
Karton uit mijn voorraad (Art Talent)
Wit en roze vierkant met een mal van Crealies uitgestanst.
Het witte vierkant geëmbost met een mal van Sizzix
Vinder, bloem en takjes gestanst.
Tekst gestempeld.
Aan de binnenkant een spiraal geplakt (die je op de foto helaas niet zo duidelijk kunt zien) waarop de vlinders zijn bevestigd.
Bloemen en cirkel met gestempelde tekst in de kaart geplakt en Gefeliciteerd gestempeld.



6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je Gastdesigner mag zijn.
    Ik kom hiervoor ook nog aan de beurt, maar duurt nog even.
    Je hebt een superleuke kaart gemaakt, vooral die spiraal met vlinders maakt het zo speels.
    De voorkant ziet er ook prachtig uit.
    Fijne Paasdagen Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart en wat een verrassing aan de binnenkant. Geweldig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi deze gast designer kaart en wat past je achtergrondpapier mooi erbij!
    De binenkant is ook erg mooi, ik kan het op mijn i pad groter maken en zie dan goed de leuke spiraal.
    Fijne tweede Paasdag nog morgen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf het een schitterend kaart vinden.... zo leuk hoe die vlinders 'vliegen'.
    Nogmaals heel erg bedankt dat je GDTer willde zijn Wies.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart als gd heb je gemaakt Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...