Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 3 april 2019

Mannen/jongenskaart

Kaarten voor een vrouw of meisje heb ik meestal wel in mijn voorraad zitten. Kaarten voor een man of jongen heel vaak niet. Omdat ik daarvan minder maak , ben ik er ook sneller doorheen. En dus ga ik dan aan de slag om er eentje te maken.
Dit keer heb ik op een papiertje (Action) eerst wat streepjes gestempeld (Crealies)
De auto (MD), de landkaart  (Amy design) en de globe (Joy) uitgestanst en wat met inkt bewerkt.
Opgeplakt en daarna de lege plekken bestempeld (Craft Sensations)

Challenge:

12 opmerkingen:

  1. Ik vind hem gaaf! Een mannenkaart blijft toch een ding...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stoer Wies! Bedankt voor je mooie verjaardagskaart met de prachtige vlinder! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, beautiful masculine creation.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe mannenkaart, leuk gedaan met deze materialen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere mannenkaart leuk hoe je de landkaart heeft bewerkt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stoere mannenkaart Wies. Erg leuk met dese stempels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card for a guy. They don't usually like all the flowery stuff. So glad you joined us at Morgan's Artworld Open Challenge.
    Arlene DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge. Love to see you join in each month.
    ~ Sherry DT/Admin/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of
    luck with your entry.

    Alina T DT for http://aperfecttimetocraft.blogs
    pot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...