Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 1 april 2019

DoAl(l)l Kreatives # 28 April Mijn Sterrenbeeld

Het is weer de eerste van de maand april en weer tijd voor een nieuwe challenge bij DAK.
Het thema is deze keer je eigen sterrenbeeld in mijn geval Waterman
Ik vond op internet een kleurplaat die ik verkleind heb.
------------
It's the first day of the month April and therefore time for a new challege at DAK
This time the theme is your Zodiac sign, in my case Aquarius.
On the internet I found a colouring page.
Afbeelding van water als achtergrondpapier.
Cirkel gestanst (Crealies)
Tekststicker
Waterman/vrouw ingekleurd met Derwent potloden
Visjes (stansjes van Joy)
Nog wat stippels gemaakt met perlgel
-----------
Image of  water as background
Cicle (Crealies)
Text sticker
Aquarius coloured with Derwent pencils
Little fish (dies from Joy)
Little dots made with perl gel
————
Je kunt meedoen tot  het eind van de maand (30 april)
You can join us till the end of the month ( April 30)

6 opmerkingen:

  1. Absolutely gorgeous. Love your card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je leuk gemaakt Wies.
    Je sterrenbeeld past mooi bij de achtergrond.
    Mijn sterrenbeeld is een passende voor mij namelijk de stier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wies, allereerst complimentjes voor je blogachtergrond, wat mooi! Slim om een kleurplaat te verkleinen voor je sterrenbeeld en daar een kaart mee te maken. Heel origineel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Wies!! Is soms echt even zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...