Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 21 augustus 2018

Zomerlift met Marfien

Deze dinsdag is de laatste zomerlift.
Het was een erg leuke uitdaging en om jezelf daarbij ook nog uit te dagen met een bepaalde opdracht maakte het nog uitdagender.
Voor mij was die extra opdracht: Alleen ouder scrappapier gebruiken.
Marfien bedankt voor dit leuke idee. Misschien volgend jaar weer?
Een kaart zoals deze zou ik uit mezelf niet snel gemaakt hebben, maar ik ben best tevreden over het resultaat.
Ik heb dus DP uit oude blokjes gebruikt en ook het lintje en de doily komen uit de oude doos, net als de paperclip, stukje washi tape, de knoop en het touwtje.
De bloemen zijn een combi van Marianne Design en Crealies
Label:  Crealies 

19 opmerkingen:

  1. Wow....wat een gave kaart heb je gemaakt Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Wies, dat vind ik zelf nou het leukste aan deze uitdagingen, je maakt het zelf niet zo snel en zoekt voor een "veilige" optie
    Je uitdaging is echt gaaf! zelfs een oude doily.
    Nu ik die van jouw zie, een nieuwjaarskaartje durf ik van deze liftkaart nu wel te maken . . . Dank voor je deelname

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Handig om je oude scrappapier op te maken!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is een leuke uitdaging geweest en je hebt er een mooi kaartje van gemaakt! En de extra uitdaging van oud papier gebruiken is ook wel handig! Ga ik voor mezelf ook maar eens doen!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem supergoed gelukt, Wies!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige liftkaart Wies !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een gave lift geworden Wies. Mooie bloemen heb je erop verwerkt. Het geheel klopt gewoon.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jouw lift is heel mooi geworden
    Leuk om oude spulletjes te gebruiken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al is het oud papier, het is een nieuwe creatie :) Mooi gemaakt !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjonge WIes, daar mag je zeker trots op zijn! Heel mooie lift is het geworden. Erg leuk om jezelf ook uit te dagen. Ik heb eigenlijk alleen maar oud papier. Maar wat is oud? Een jaar of ouder? Ik koop al een tijd geen papier meer, kom wel eens in de verleiding, hoor. Vooral als ik van die goedkope blokjes zie bij Action... Ik heb nog en boel nieuwe blokjes liggen, maar wel van een paar jaar oud....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooie lift Wies! leuke bloemetjes!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooi liftkaartje Wies...leuk gedaan ..TOP!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pretty card! Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.

    Judy DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke afsluiter voor deze challenge.
    Prachtige lift.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Sherry DT for http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So lovely
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nut's Pattern Paper challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...