Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 15 augustus 2018

Zomerlift met Marfien

Oeps, ben ik gisteren vergeten mijn zomerliftkaart te plaatsen. Doe ik het nu alsnog al is het een dag te laat. De liftkaart is deze keer van liftchallenge #50
Op Marfien haar blog kun je zien wie er nog meer meedoen met deze zomerlift.
Dit is mijn kaart geworden.
Het is weer gelukt om de kaart met oude papiertjes te maken

Dit is de liftkaart van LuLu

8 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie vrolijke kaart Wies. Heel goed gelukt die lift.
    Groetjes
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel bekend papiertje, daar heb ik ook al veel kaartjes mee gemaakt en nog over . . .
    Vrolijk kaartje heb je gemaakt, een hele leuke lift

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemenkaart, Wies. Ook het kaartje uit de vorige post is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel goed gelukte lift! Leuk te zien dat we dezelfde oude blokjes papier hebben. De volgende isook weer ingewikkeld...maar heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke lift kaart Wies. Ik ga nog even bij je vogeltjeskaart kijken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb al meerdere lifts gezien.... deze is écht héél geslaagd Wies!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Weis, lovely card with gorgeous colour combo...hello to your mum.xx[aussie aNNie blog] ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze had ik dus gemist. Ook een mooie, ook weer met heel mooie bloemen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...