Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 13 augustus 2018

"Bureaukaart / Bench fold card

Deze kaart heb ik een poosje geleden voor de verjaardag van mijn broer gemaakt.
Hij heeft op zolder zijn eigen werkplek.
Dat is wat deze kaart moet voorstellen.
Het idee voor de kaart zag ik op Pinterest. Op dit Blog kun je andere voorbeelden van dit soort kaart( bench fold card) zien
 De mappen, laden en stoel heb ik getekend en uitgesneden of uitgeknipt.
Perlgel voor de knoppen van de laden.

Verder heb ik de mal van de laptop en muis van Marianne Design gebruikt. Een plaatje uit een tijdschrift dient als wallpaper op het scherm.
De kaart kan platgevouwen verzonden worden

Challenge:

9 opmerkingen:

  1. A really super creation, a great fold of card and some brilliant elements.
    Thank you for joining our 'Boys to Men' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wies hoe heb je deze prachtige creatie in elkaar gekregen.
    Heel bijzonder en ook heel mooi.
    Hier heb je vast veel werk aangehad.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze Alles Mag + Alles Mag challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke kaart voor je broer! Die blijft vast een hele poos op zijn werkkamer staan. Zou ik in elk geval wel doen. Zo'n ontzettend leuk patroon. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super gaaf uit, Wies. Erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a realy super 3D creation, may thanks for joining in with our 'Boys to Men' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow, this is awesome! Terrific project!
    Thanks for sharing it with us at Lil Patch of Crafty Friends!
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig en zoveel details.
    Thanks for playing with us at Creative Knockouts.
    Good luck!! Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super creation, loving all the details!
    Thanks so much for joining us at Allsorts challenge this week!
    Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...