Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 5 oktober 2024

Wat doe je graag en een paar foto's.

 

Wat doe je graag en driehoek(en) is het thema van de oktober challlenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Behalve kaarten maken vind ik fotograferen ook erg leuk om te doen.
Vandaar dus een kaart met een vrouw die aan het fotograferen is.
Omdat ik de double arrowhead fun fold zo leuk vind om te maken heb ik dit kaartmodel weer gebruikt.
Het design papier komt uit verschillende blokjes.
De digi heb ik gewoon wit gelaten, dat vind ik in dit geval wat rustiger.
Aan beide zijkanten onder en boven een driehoek geplakt. 
Tussenin een gestempeld fototoestelletje en een paar sticker hartjes. 
Hieromheen  en om de achtergrond van de afbeelding, een wit stickerandje geplakt.
Op een van de smalle stroken ook nog een stickerrandje met hartjes geplakt.
Binnenin een stempelafdruk van Craft Sensations en een met de ahnd geschreven tekst die ik op Pinterest vond.

Challenge:

*******
En nu nog een aantal foto's en daaronder een vraag.
 Vanmiddag samen met Elze een wandeling gemaakt bij de Lettelbetterpetten. 
Een gebied dat we tot nu toe alleen van naam kenden.
De wandeling die we hebben gemaakt.


De uitkijktoren de Veenman. (bij punt 4 van de wandeling)


Uitzicht vanaf de toren.
Licht en lijnenspel op de toren.

Vogelkijkhut Olle Mart (punt 5)

Helaas geen vogels gezien.

Het petgatenpad door het petgatenbos.


En dan nog de vraag:
Is er belangstelling voor een Nederlandse beschrijving in cm  en gemaakt van een A4 formaat papier van de double arrowhead fun fold?
Willen jullie dit dan bij je reactie zetten?

Bedankt weer voor het lezen van deze blogpost.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart heb je van je hobby gemaakt Wies en driehoeken genoeg denk ik. Leuk die gestempelde camera's erbij en een goede tekst heb je erbij gevonden. Ik vind nieuwe modellen kaarte uitproberen altijd leuk dus...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...