Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 17 oktober 2024

Kerstkaarten 2024 - 46

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn theezakjeskaart.
Tussendoor maak ik ook maar weer een kerstkaart voor mijn voorraad van dit jaar.
Deze keer is het een pop up kaart. Dit model van Annette Elias heb ik al eens eerder gemaakt voor een huwelijk. Je kunt de beschrijving HIER  vinden.

Dit design papier heb ik een keer bij de Aldi gekocht.
Glitterpapier van Craft Sensations.
Ronde mal van Crealies. 
Mal met sterrenrand van Card Deco.
Strook met sterren van Marianne Design.

Ronde mal van Crealies. 
Mal met sterrenrand van Card Deco.
Tekst ?

Hier zie je het pop up deel duidelijker.


Challenge:

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk model, Wies! Mooie kaart. Prachtig papier, je vindt soms onverwachte dingen bij de Aldi...
    Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, we hebben herzelfde kaartmodelketje vandaag. Heel mooie kaart Wies!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kunstig model.
    Mooi dp, wat grappig om te lezen dat het bij de Aldi gekocht is.
    Het is een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...