Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 15 juni 2024

Uiltjes

De CSG challenge is bijna afgelopen, dus de hoogste tijd om de kaart die ik met de sketch gemaakt heb te plaatsen.
Papier uit een blokje van Craft Sensations en het DP met veertjes heb ik zelf gemaakt met inkt en een stempel.
Achter de uiltjes een stukje behang, waar ik ook de rondjes uit geponst heb.
De uiltjes (een kleurplaat gevonden op Pinterest) ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch 

Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Prachtige achtergrond voor deze sketch en de uiltjes zijn enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Wies !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met deze leuke uiltjes. Leuk dp erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uiltjes.
    Een hele mooie kaart hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ingekleurd die uiltjes en een mooie kaart met de sketch gemaakt Wies.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gedaan met de uiltjes Wies....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Wies met het mooie plaatje van de uiltjes.
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel mooi kaartje. En sjonge ben ik alweer te laat en ik vind het nog wel zo'n leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is kort dag. maar je kunt nog meedoen tot 18 juni.

      Verwijderen
  9. Mooi jouw uitwerking met de leuke uiltjes en het zelfgemaakte veertjespapier, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ogen...... net als echte uilen, die kijken zo doordringt.
    Mooie rustige kleuren heb je gebruikt voor deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...