Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 11 juni 2024

Liftchallenge

Gisteren heb ik 's middags lekker gefreubeld. Het was er ook echt weer voor, want het regende bijna aan één stuk door.
Geïnspireerd door de Liftchallenge heb ik een aantal kaarten gemaakt waar ik er nu eentje van laat zien.
Een oude kaart in 8 vierkanten gesneden en deze met wat ruimte ertussen op een dubbele kaart geplakt.
De tekst (Marianne Design) heb ik twee keer uitgestanst en op elkaar geplakt. Hierna bewerkt met glossy gel. 
Dit is de te liften kaart van Jennifer MC Guire.




*******
Met mijn kerstkaart sta ik in de
Top 3 Stocking Stuffer 12 Months of Christmas #109



 

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje voor de liftchallenge Wies. En proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! EN freubelweer was het inderdaad. Het kwam af en toe met bakken uit de hemel!
    Wij zaten ook lekker binnen te freubelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge jonge, wat een regen viel er hè. Hier in Zeewolde ook dus ik heb ook lekker zitten knutselen in de caravan. Je hebt een leuke kaart gemaakt voor de lift challenge, ik ga daar eens even een kijkje nemen.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou op over de regen, man man, niet normaal.
    Maar je kaart maakt mij vrolijk en blij, héél mooi vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Wies! Hier gisteren af en toe hevige buien afgewisseld met zon. Tot nu toe een mooie blauwe lucht.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, Wies en mooi papier hiervoor! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooi kaartje Wies en gefeliciteerd met je toppertje........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lift heb je gemaakt, leuk om een bestaande kaart hiervoor te gebruiken en leuk met de tekst.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor de lift challenge.
    gefeliciteerd met je top kaartje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaarten en proficiat met je toppertjess, fijne dag
    Zonnige groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaarten! Gefeliciteerd met je top kaartje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...