Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 9 maart 2023

Kerstkaarten 2023 - 10

Nu we de meeste spullen uit het appartement van mijn moeder hebben uitgezocht kunnen we het wat rustiger aan doen en zijn we dus weer meer thuis. Wel heerlijk na twee weken heen en weer rijden. Over een week komt de kringloopwinkel nog spullen ophalen en daarna gaat het nog om de laatste dingen zoals het tapijt eruit halen (hebben we een klusser voor gevonden) en netjes opleveren. 

 Ik heb vandaag weer een kerstkaart kunnen maken voor week 10. Omdat ik een keer 3 kaarten tegelijk heb gemaakt loop ik nog gelijk met mijn kerstkaarten.😀

De achtergrond heb ik met een tekststempel helemaal vol gestempeld.
De digi van de drie koningen heb ik ingekleurd met Derwent potloden en gemat op een stukje groen papier.


Challenge:

Dit zijn voorbeelden van de liftkaart


***


Met mijn easelkaart met border collie  sta ik 

25 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Wies, fijn dat je nu even iets meer tijd hebt. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Wies. Wat heb je de 3 koningen mooi ingekleurd.
    Fijn dat je weer wat meer tijd krijgt voor jezelf.
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart, leuk idee voor de liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Wies, leuk met de afbeelding van de Drie Koningen!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk de achtergrond met de teksten en mooi gekleurd. Gefeliciteerd met je toppers.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk is dat, de tekst stempel op de achtergrond.
    En wat ik mooi vind is het kleine randje achter de 3 koningen.
    Leuke digi is dat trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je mooi gedaan met die stempel op de achtergrond! En de drie koningen mooi ingekleurd! Een mooi kaartje hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Wies en sterkte verder met het opruimen van je moeders appartement.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je ondanks de drukte toch met ons meedoet! Je achtergrond met tekst is creatief en past mooi bij je centrale afbeelding. Heel mooi gekleurd heb je die drie koningen! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wies,
    ik kan me indenken dat je nu weer even tot rust komt.
    Je kaart is heel leuk! Gave achtergrond. En van harte met je topper, die is ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kerstkaart, Wies.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Lekker even ontspannen na alle drukte. Lekker gekleurd… fijn dat alles bijna is opgeruimd. Jullie hebben gelijk even een klusser voor de laatste dingen. Je sneeuwklokjes boven zijn prachtig. Hier staan ze nu in de sneeuw…. Gefeliciteerd met je toppers. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je ondanks de drukte toch nog meedoet met een prachtig kerstkaartje.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat geloof ik zeker dat het druk is geweest Wies, naast de emoties komen er ook veel praktische zaken op je af. Gelukkig dat je het nu wat rustiger aan kunt doen. Je hebt een mooie kerstkaart gemaakt met de driekoningen. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier zijn ze dan, de driekoningen,Melchior met goud, Caspar met Mirre en Balthasar met Wierrook. Zo is het toch hé. Een vraag die mijn moeder ieder jaar stelde in haar nieuwjaarskwis. Ik denk dat ik dat blijf onthouden.
    Mooi met de tekst als achtergrond.
    Een mooi toppertje, gefeliciteerd ermee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kerstkaart, tof met die tekst rondom en mooie stempel van de drie wijzen.
    Een heel karwei om het huis van ouders leeg te maken, brengt ook veel herinneringen naar boven .
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat je weer even tijd hebt gevonden om rustig aan de hobby te besteden. Daar krijgt een mens weer energie van! Mooie kaart is het geworden met het plaatje midden op de tekst achtergrond.
    Gefeliciteerd met je toppertje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kerstkaart met de mooie gestempelde achtergrond, het plaatje heb je ook mooi ingekleurd….gefeliciteerd met je dikverdiende winnende kaartje, knappe bordercollie…wij hebben er ook 1 gehad. Fijn dat jullie al zover zijn met deze moeilijke klus…zal best zwaar zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat de hectiek nu meest achter de rug is en kun je wat tot rust komen bij het freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige uitwerking van de liftchallenge Wies. Heel mooi gemaakt,
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil je via dit bericht bedanken voor de kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.
    Wat een leuk model!!
    Ik laat ze voorlopig nog in de kamer hangen en sturen, kan ik er nog een hele tijd van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zoals je een kader hebt gemaakt met de tekst achtergrond. Prachtig kerstkaartje. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A lovely traditional Christmas card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat was even een klusje volgens mij, maar goed gelukt. Mooie lift en een tof kerstkaartje! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...