Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 9 januari 2023

Kalfje

Voor deze kaart heb ik vooral zwart/wit gebruikt. Alleen de digi van het kalfje heb ik wat meer kleur (roze en groen)gegeven net als de bloemenharten (roze)


Voor de kaart heb ik de FB sketch van De Egel gebruikt en met het kalfje kan ik ook meedoen met  Egel challenge #154, 
waarbij je iets moet gebruiken dat begint met een K.
Het papier komt uit een blok dat ik ooit eens in Duitsland heb gekocht.
Het ovaal is van Joy (6002/0421)
De bloemen zijn uitgeponst met een Floral Punch van Nellie Snellen.
De digi is van Lili of the Valley ( LOTV (Spring Farm Coes)
en is ingekleurd met Derwent potloden.
De  januari sketch van De Egel op FB

Challenge: 

9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een schattig kalfje Wies. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een enig diertje is het. Helemaal leuk voor onze challenge met een K. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi heb je opde kaart
    Een leuke schets uitwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, kijk haar kijken, zo lief.
    Mooi dat er weinig kleur op deze kaart zit, dat geeft iets chiques.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief stempeltje en een mooi kaartje in die zwarttinten.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief kalfje op deze mooie kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd en mooi in zwart wit met iets kleur, ik hou ervan. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...