Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 11 januari 2023

Haan en hennen /Rooster and hens

Vorig jaar heb ik een paar digi's van Morgan's Art World gewonnen, maar er nog niets mee gemaakt.
Dus de uitgeprinte digi's nu maar eens ingekleurd met Derwent potloden en er deze kaart mee gemaakt.
Het is een pop up gate fold kaart.

De voorkant met de haan in het middelpunt.
De veertjes zijn van Memory Box

De binnenkant met de 2 pop up delen met een hen.
Ook hier weer veertjes van Memory Box gebruikt.
Het papier is van Craft Sensations.

Challenge:


10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje met de haan voorop. Ook een mooi modelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempels en daar heb je ook een mooie kaart mee gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms gaat dat zo, dan win je iets maar gebruik je het niet.
    En dan opeens heb je toch zin om er iets mee te maken en kijk nou toch eens wat een leuke kaart.
    De binnenkant is zo leuk, met die pop up hennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met de hennen erop! Ontzettend leuk modelletje ook!

    Dankjewel voor je prachtige Kerstkaart!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de haan en binnenin de hennen. Leuk model . Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja dat model zag ik ook en staat nog op mijn to do lijstje. Heel leuk met de haan en de kippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, heb op mijn laatste kaart ook kippen (hanen) gebruikt, heb meer mensen in mijn omgeving die kippen houden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the images and how realistic they look with your beautiful coloring,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love how you surprised me with the two hens on the inside. Great card. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...