Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 22 december 2022

Kerstlabel

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie reacties op mijn vorige posten en ook met jullie reacties en meeleven rondom de gezondheid van mijn moeder. Ik begrijp dat meer van jullie mantelzorger zijn voor  hun moeder, vader, ouders.  Iedereen veel liefde, geduld en alles wat nodig is om deze zorg te blijven doen. Dit wens ik ook alle andere mantelzorgers en mensen in de zorg toe.

Ik heb een poosje geleden een workshop "Schattige diertjes teken je zo" van Karin Luttenberg gevolgd.
Gisteren liet zij in een filmpje zien hoe je een kerstabel met een bever kunt maken. Deze kun je zien via Instagram # paper_fuel
Dit is mijn versie van de bever met een kerstbal in zijn pootje.
Eerst met potlood getekend, toen met een zwarte fineliner en ingekleurd met Derwent potloden.
Deze label heb ik gebruikt om aan een zelf gevouwen tasje te hangen waar een aardigheidje voor de kapsters van de salon waar ik heenga inzit.

Challenge:

Dit zijn de presentjes. Een mini kop en schotel met een Ferrero Rocher chocolaatje.

En het tasje met een fonkelende ster op voor-en achterkant.

*******
Met deze kaart  kreeg ik een "Honourable mention" bij de

16 opmerkingen:

  1. Knap gedaan. Ik doe je het niet na.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat knap, Wies, om dat zelf te tekenen. Leuke aardigheidjes ook voor de kapsters.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes en fijne kerstdagen!
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is hel knap om dat zelf zo te tekenen en er een kaartje/label van te maken! Heel leuk gedaan. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC en fijne dagen. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige bever, zo leuk getekend. Maar eigenlijk is alles leuk.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow..Je bent ik in alles thuis....wat een bijzondere prachtige kaart Wies!Fijne feestdagen!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie geschenkjes heb je gemaakt en wat een leuk label voor aan de tas.
    Wens je hele fijne kerstdagen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bever heb je getekend. Ik heb haar boek ook, maar ben nog niet aan tekenen toegekomen. Je hebt schattige presentjes gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk Wies! Superleuk getekend en je presentjes zijn ook al zo enig met die ferrero rocher erin. En ik zag inderdaad je kaartje in de top 3. Altijd leuk te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Wies, knap getekend hoor! Lieve cadeautjes heb je gemaakt en gefeliciteerd met je toppertje. Succes met de zorg voor je moeder, kan me voorstellen dat dat soms niet meevalt allemaal. Ik eens je fijne Feestdagen en nog bedankt nog voor je mooie Kerstkaart
    Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je toppertje, en wat enig zijn de kopjes met tasje! Je kaart vind ik knap getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo knap zelf getekend, beste met zorg voor je moeder...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een winter/kerstkaart.
    Goede kerstdagen toegewenst Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap om die leuke bever zelf te tekenen Wies. Ik vind het echt een leukerd. Wat heb je mooie presentjes gemaakt. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijne kerstdagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk ronde kaart Wies....knap getekend hoor!
    Wat heb je mooie presentjes gemaakt!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waw, dat heb je prachtig getekend (en gekleurd!).
    Superleuke presentjes ook !
    Fijne kerstdagen
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit prachtig getekend Wies!
    Dank je wel voor je geweldig mooie kerstkaart. Jammer genoeg zat ik dit jaar in tijdnood om zelf kerstkaartjes te maken.. Vandaar dat er bij jou ook een eigen gekochte in de bus viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very cute design - love your little character!

    Thanks for joining us at The 12 Months of Christmas Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...