Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 19 december 2022

Hert

Zo leuk, al die kerstkaarten die aangekomen zijn en nu in de kamer hangen. Echt feestelijk! 

Vrijdags, na het wekelijkse bezoek aan mijn moeder, even lekker aan de freubel geweest.
Het gaat langzamerhand steeds meer achteruit met mijn moeders gezondheid en ook al krijgt ze nu meer thuiszorg, er is ook meer voor ons te doen en te regelen.
En wanneer er dan meer dingen spelen loopt het hoofd me weleens om.
Het is dan heerlijk om even ontspannen met mijn hobby bezig te kunnen zijn.

Ik heb een kaart gemaakt met de sketch van De Egel.
 
De basis is van craftkarton.
Het papier is origamipapier.
De digi ingekleurd met Derwent potloden.
Poinsettia's van Nellie Snellen
Rand van Memory Box
Sketch

Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    ik snap het. Steeds meer afhankelijk en slechter qua gezondheid, vraagt ook veel van familie. Veel sterkte ermee.
    Je kaart is super en helemaal goed voor onze challenge! Dank je wel voor het meedoen zij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat jammer dat de gezondheid van je moeder achteruitgaat. Fijn dat er meer thuiszorg kan komen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie kunnen niet alles zelf. Er blijft genoeg over voor jullie om te regelen.. veel sterkte met je moeder. Fijn om even te ontspannen met de kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte voor je moeder maar ook voor jullie, het word met liefde gedaan mantelzorg, het vraagt ook veel van haar naasten
    . Prachtige kaart laat je zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes maakte je afgelopen week, hier staat er ook een van jou te pronken, dank je wel.
    Sterkte met de zorg voor je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje met dat hertje erop Wies. Prachtig gemaakt.
    Bij mij is het dezelfde reden dat ik graag ontspanning zoek in mijn hobby.
    Veel sterkte met je moeder.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke en lieve kaart maakte je Wies. Sterkte met je moeder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart!
    Het beste met de zorg om en voor je moeder !
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met dat parmantige hert.
    Wat een mooie foto bovenaan je blog!
    Wat je moeder betreft kan ik me goed in je verplaatsen. Hier gaat het net zo. En kaarten maken geeft inderdaad goede ontspanning. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar Wies. Je kaart is een plaatje met die mooi ingekleurde afbeelding. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en sterkte met het zorgen.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A lovely card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zorgen rondom jouw moeder, ik herken het ook zo. Dan is het fijn om even heel wat anders te doen. In ieder geval is deze kaart heel erg leuk geworden. Dank je wel voor jouw bijdrage aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. Dank je wel voor het meedoen aan de CRAFT Challenge blog.
    Groetjes Renske, CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...