Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 14 november 2022

Veel liefs

Mijn kaart van vorige week dinsdag met de gestempelde bladeren had ook een verhoogde tekst, maar ik heb er toen niet bij stilgestaan dat je voor de liftchallenge een stempelafdruk zelf moet inkleuren.
Omdat ik het een leuke techniek vind heb ik nog een kaartje gemaakt met een stempel van Crafters Companion. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. 
De tekst is uitgestanst met letters van Avec. 

Challenge: 

5 opmerkingen:

  1. Ik maakte de zelfde fout als jij Wies, mijn eerste kaart was ook geen ingekleurde afbeelding tot ik mij realiseerde dat dit inderdaad door Marjan voor de challenge gevraagd was. Ik heb toen dus ook een nieuwe poging gedaan. Het voordeel is wel dat je dan meteen twee kaarten hebt met deze leuke verhoogde tekst. Deze is echt superleuk met het konijntje en zijn grote bos bloemen. Dankjewel voor deze leuke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige afbeelding, erg leuk dat konijntje! Mooi kleurwerk, Wies en gaaf die letters eruit! Fijn dat je nog een tweede kaart maakte en dus meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable image and wonderful coloring. I like the illusion technique, it makes such pretty cards. Thanks for sharing your lovely project with us at the Colour Crazy Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tekst past goed bij de afbeelding! Super schattig en mooi gekleurd. Bedankt voor je inzending Wies!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...