Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 10 november 2022

Kerstkaarten 2022 - 57

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn kaart met de nieuwe gnomes van Dora.
Vandaag ook nog een kerstkaart met ijspegels/ icicles.

Het is een slimline kaart, gemaakt met een mal van Avec.
De afbeelding is een foto die ik gemaakt heb in maart 2018.
Ik was met de fiets op weg naar de sportschool toen ik deze mooie ijspegels in het riet zag. Toen moest ik wel even stoppen om een paar foto's te maken. 

Challenge: 

13 opmerkingen:

  1. Wat super leuk om een kerstkaart te maken met je eigen foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto op je kaart, Wies! Ik zou daar ook voor afgestapt zijn, wat schitterend. Leuk om er een kaart omheen te maken.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een mooie foto op je kaartje! Kan me voorstellen dat je daar even voor stopt! Ik hou daar ook van. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my goodness, that sure looks cold!! It's an amazing photo and looks wonderful on your card Wies, great idea to use your own photos. I love the addition of the little snowflakes. The scalloped edge all around your card is a lovely touch too.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren doorzocht ik mijn foto archieven op zoek naar winterfoto's en toen kwam ik ook veel van dit soort platen tegen. Wat was het mooi toen! Je hebt er een mooi kaart mee gemaakt, goed idee!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto heb je toen gemaakt Wies en wat leuk om die op een kerstkaart te verwerken. Het is een plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, heerlijk als je zoiets moois tegenkomt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto, super idee om die op je kaart te gebruiken! Tof met de sneeuwvlokken opzij.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige foto en deze past mooi op een kerstkaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je een eigen foto gebruikte, het is een mooie kaart, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart met je geweldige zelf gefotografeerde foto.
    Prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige slimline kaart met mooie foto!
    grtz Colien [52 Weeks to Christmas]

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...