Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 7 juli 2022

Kerstkaarten 2022 -31

Het patroon van deze kaart komt van de FB groep De Kaarten kast club.
Een soort sunburst kaart en prima om papierresten mee te verwerken.
Ik heb weer eens mijn goede oude theezakjes vouwen opgepakt om er een element mee te maken.
Papier o.a. van Craft Sensations.
Ronde mal (Crealies) en andere mal (Marianne Design LR0454) om het theezakjes element heen.
Tekst gemaakt in Word.
Theezakjes element gevouwen van 8 Winter Glow theezakjes (Pickwick)
Perlgel pareltjes.

Challenge:


14 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart met zo'n theezakjes vouwsel, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met deze techniek Wies. Ook ooit nog in een grijs verleden dit gedaan maar niet lang.
    Ook leuk dat je de beschrijving hebt geplaatst hoe je het hebt gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, weer eens een theezakjes-element op een kaart! Ik heb de theezakjes nooit weg kunnen doen...dus ik zou het ook weer eens op kunnen pakken. Wie weet.
    Je kaart is prachtig, Wies. Leuk die sunburst.
    Gezellig dat je er deze week weer bij bent op 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hier staat je kunst vouwwerkje mooi te shinen…prachtige kaart Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik dit zie, moet ik toch eens wat theezakjes bewaren. Ik heb ooit een boek gehad, maar dat heb ik weggegeven aan een leerling die er helemaal gek van was...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Wies deze kaart, ik heb het ooit een paar keer gedaan vouwen met theezakjes, leuk om het hier te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart, en ja theezakjes daar ben ik ooit in een ver verleden mee begonnen.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met de sunburst stroken en de theebloem is knap gevouwen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat heb ik ook nog gedaan,,dozen vol theezakjes gespaard en maar vouwen. Leuk om deze techniek hier weer eens te zien Wies. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart en wat leuk om weer eens iets te zien met theezakjes. Met deze techniek ben ik het kaarten maken begonnen. Misschien toch weer eens hiermee aan de slag gaan, want ik heb nog een grote doos vol theezakjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi effect geeft dat, die "zonnestralen".
    En theezakjes vouwen, nooit gedaan, maar ik kan me zo voorstellen dat het heel ontspannend is.
    Mooie blikvanger, op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat herinner ik me nog dat je met theezakjesvouwen ooit begonnen bent met je blog.
    Ik moest er meteen terug aan denken toen ik deze kaart bij je zag.
    Je bent daar wel heel goed in en maakt er mooie dingen mee.
    Dit is ook weer een leuke kerstkaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the colours you have used - a great technique and creation. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I like your variation on the sunburst card Wies. The teabag element is lovely too. Thank you for entering the Any Christmas Card Goes Challenge at 12 Months of Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...