Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 19 juli 2022

Drie Giraffes

Voor mijn schoonzus, die net aan haar knie is geopereerd, heb ik dit slimline kaartje (mal van Avec) met doorkijkvensters gemaakt.
Door de vensters zie je 3 giraffes om het hoekje kijken.
Dit zijn digi's van Bugaboo. Ik heb ze met Derwent potloden ingekleurd.
De bloemen zijn geponst. Ik heb er met zwarte fineliner randjes omheen getekend.
Tekst van Hero Arts.
De vierkantjes en kaders zijn gestanst met mallen van Crealies.

Aan de binnenkant heb ik verschillende teksten geplakt (stempels van Hero Arts)
Ook de hartjes zijn van Hero Arts
Verder nog een paar geponste bloemetjes.

Challenge:
*******




7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, met de giraffes en bloemen.
    Proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en wat een geweldig leuke stempels. Ook leuk dat je aan de binnenkant die teksten hebt geplakt.
    Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met de giraffen die zo leuk door de vierkantjes piepen!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze doorkijkjes-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met de giraffen die door de venstertjes komen gluren.
    Mooie afwerking ook.
    Veel beterschap voor je schoonzus.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful work of art, stunning colours and loving this.. ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Giraffen, ik hou ervan, ze hebben zo'n lieve kop vind ik.
    Leuk zoals je de doorkijkjes hebt gemaakt.
    Je schoonzus zal deze kaart vast met een glimlach ontvangen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...