Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 24 februari 2022

Kerstkaarten 2022 - 13 .

Margreet nog hartelijk bedank voor de leuke kaart met draakje die ik van je kreeg.
En iedereen die gereageerd heeft op mijn blogberichten ook bedankt. 
Dat doet goed.
***
Helaas loopt het nog niet zo lekker. Het ging goed tot afgelopen vrijdagavond, toen ik ineens weer last kreeg van een onregelmatige hartslag.
Dat hield het hele weekend aan. Maandag naar het ziekenhuis gebeld en nu krijg ik komende maandagmorgen een vooruitgeschoven controle en gesprek.
Mijn hartritme  is nu niet meer zo erg voelbaar van slag, maar ook nog niet helemaal normaal en regelmatig. Ik merk het ook aan mijn uithoudingsvermogen. 
Ik ben sneller moe 😕
Ik ben nu heel blij en dankbaar dat Elze mijn man nu ook met pensioen is , want nu kunnen we samen even een kleine wandeling maken, boodschappen doen e.d. Voelt toch veiliger dan nu alleen op pad gaan.
Eerst maandag maar weer afwachten en nu hoop ik maar (om meer duidelijkheid te krijgen) dat de klachten dan niet ineens weer verdwenen zijn.
***
Voor deze donderdag heb ik een recycle kaartje gemaakt met een plaatje van een oude kerstkaart.
De inspiratie is nog niet helemaal terug, maar het begin is er weer😀
Geëmboste achtergrond (Action)
Plaatje uit oude kaart gesneden.
Frame van Crealies
Sneeuwsterren van Dutch Crafts
Bomen van Marianne Design.
Tekst gemaakt in Word.

Challenge:
***

27 opmerkingen:

  1. zo kan je van iets oudst materialen weet een mooie kaart kan maken
    Hoop dat het gauw wat beter gaat beterschap
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, Wies. Wat vervelend om te lezen dat het nog niet zo lekker gaat. Hopen dat er maandag meer duidelijkheid komt.
    Je kaartje is een mooierd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar Wies dat het toch niet goed voelt, groot gelijk om het goed na te laten kijken. Sterkte vast. Je kerstkaart is een plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk komt er maandag meer duidelijk bij de controle arts, alvast heel veel sterkte.
    Wat een leuke mooie winterse kaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Wies, dit is echt niet fijn en spannende dagen! Hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijg, sterkte tot die tijd.
    Een heel mooi winters kaartje heb je gemaakt Wies!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is niet zo leuk om te lezen. Heel naar hartritme stoornissen.heel vervelend, hopelijk hoor je meer maandag! Je kaartje is een mooie winterkaart. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke embossing op je kaart en goed hergebruik! Wat vervelend dat je hart nog niet zo fijn meedoet, blijft zo onzeker allemaal. Sterkte!
    Ik vind je foto van de sneeuwklokjes prachtig.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, nostalgische kaart. Balen dat je je weer niet lekker voelde en ik snap dat je het fijn vindt dat je man nu in de buurt is. Hopelijk kunnen ze maandag wat vinden zodat je weet waar je aan toe bent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful winter scene ♥. Thanks for joining us at CAS Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is niet fijn dat het nog steeds niet goed gaat, je bent dan toch ongerust. Hopelijk weet je maandag meer. Mooie kerstkaart in 't wit en een leuk plaatje. Heel veel sterkte
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk krijg je maandag wat meer duidelijkheid Wies.
    Je kaartje is een mooi winters kaartje geworden!
    Groetjes en sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He, Wies, dat is toch niet wat je gehoopt had. EN inderdaad fijn dat Elze gewoon met je meekan op de wandeling en naar de winkel. Ik zou er ook een beetje onzeker van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Looking good, great card and beautiful design.
    Keep Safe ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat naar voor je Wies dat het niet zo gaat als je hoopte, fijn dat je man pensioen heeft voelt goed. Prachtig kaartje en je geeft me inspiratie heb nog enkele van deze kaarten liggen. Hou je taai Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje Wies, ik hoop dat ze snel vinden wat het probleem is zodat je snel weer helemaal fit bent en jullie samen van je pensioen kunnen genieten.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is een heel mooi kaartje Wies.
    Tof om hiervoor een oud kaartje te hergebruiken. Het is ook zo'n mooie en had zonde geweest om er niks mee te doen. Het is nu net een schilderijtje met de mooie omkadering.
    Ik wens je veel beterschap Wies. Hopelijk komt er maandag meer duidelijkheid.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik gebruik ook wel eens wat van een oude kaart, deze is heel mooi, het wit zorgt ervoor dat het mooie winterplaatje goed uitkomt!
    Wat naar dat je je niet goed voelt, hopelijk komt er maandag uit wat er loos is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vervelend Wies, ik wens je sterkte.
    En dit is een heel mooi kaartje, mooi van eenvoud. Prachtig al dat wit om dat plaatje. Iets om te onthouden.
    Groetjes en nogmaals, sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart Wies.
    Prachtig de geëmboste achtergrond met het witte frame met plaatje erop.
    Beterschap.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vervelend voor je zeg, je lichaam laat je in de steek, daar heb je nu flink last van.
    Inderdaad fijn dat je man ook niet meer naar zijn werk hoeft, lekker samen blijven veel fijner.
    Wat een prachtige kaart, al dat wit, héél mooi, past heel mooi bij het plaatje.
    Ik zie er niks van, dat je inspiratie zoek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat balen Wies dat het nog niet lekker gaat met je!
    Goed dat je aan de bel getrokken hebt en de afspraak vervroegd is…dat er maar snel duidelijkheid krijgt…
    Je kaartje is erg mooi geworden…Toch een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart net het gerecycled plaatje. Ik wens je veel sterkte en hopelijk is er wat aan te doen.. gelukkig dat je goed allert bent... en je nu eerder kan komen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful way of upcycling an old Christmas card, Wies! The scene is beautifully framed with the embossing and die-cuts, all white-on-white. Thank you so much for sharing this beauty with us at CAS Christmas!
    Hideko xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So sorry to hear about your health. I hope that you get the answers soon.
    Love your card though. It is wonderful and could be given to anyone I think. Thanks for playing along with us at 52 Christmas Card Throwdown Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wonderful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Christmas challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...