Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 15 februari 2022

DT DoAl(l)Kreatives Reminder Febrauri # 62 Van Harte Beterschap + Easelkaart

  Twister-Sister-Challenge
Van Harte Beterschap + Easelkaart / Get Well + Easel Card

Voor de reminder heb ik een "center step easel card" gemaakt.
Het papier komt uit mijn voorraad en is van Art Talent.
De digi heb  ik ingekleurd met Derwent potloden.
De bloemen zijn van Ali met bovenop een uit het papier geknipte bloem.
Vogeltjes van Marianne Design.
Stopper = rechthoek van Crealies met een tekststicker.
*******
For the reminder I made a "center step easel card" 
The paper is  from Art Talent and comes out of my stock.
The digi is coloured with Derwent pencils.
The flowers are from Ali with on top a flower cut out of the design paper.
The 2 little birds are from Marianne design.
The "stop"= a rectangle die from Crealies with a text sticker.

Hier zie je de kaart van opzij.
******
Here you can see the side of the card.

-------
Je kunt met de challenge meedoen tot het eind van de maand.
***
You can participate in the challenge till the end of the month.

Op het blog van DAK kun je de kaarten van de andere DT leden bekijken.
***
On the DAK blog you can see the cards of the other DT members.


10 opmerkingen:

  1. Heel mooie easel beterschapskaart!
    Heel tof ingekleurd!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card lovely colours and design ..as always . xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart het papier en de digi super mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Wies.
    Deze kaart ziet er prachtig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi Wies! Ik hoop dat je weer thuis bent!
    Ik reageer even met mijn andere account, want ik word al vier dagen geplaagd door de robot die me spelletjes laat doen en dat kost me veel te veel tijd;-) Dat zal je snappen,
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleuren heb je gebruikt, de bloemetjes zijn een echte blikvanger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, sowieso is het model al erg leuk maar wat een prachtig papier en mooie details Wies.
    Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, hopelijk goede berichten xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wst een schitterende kaart Wies. Erg leuk.model. en mooi samengesteld. Ik kijk nog even verder..
    Was hier gisteren ook maar telkens oeps dat is fout... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf is deze kaart, mooi model en zo warm is de uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...